Eling’s hage og hobbyblogg

Lappeteknikk og hagesyslar

Shoppingtur til Ålesund

I dag var vi 4 glade damer på tur til Ålesund. Tre av oss er ihuga lappedamer, så vi stoppa på alle quiltebutikkane på veg oppover – 3 i talet.

Eg var på jakt etter stoff for å fullføre eit prosjekt eg har starta på. Det er slett ikkje alltid like enkelt å finne stoff til prosjekt som er påbegynt. Ein nyttar gjerne stoff frå restekassa, gamle og nye stoff om ein annan. Når ein då treng litt ekstra for å fullføre prosjektet kan det være vrient. Eg er ganske nøyen på at det skal vere stoff som passar, og tek ikkje det første og beste som byr seg. I dag fann eg heldigvis det eg trengte, slik at eg kan fullføre prosjektet.

I tillegg til det, fann eg ein del andre stoff og saker som eg måtte ha.

Dagens fangst Slik ser altså dagens fangst ut.

Alt er lagt til vask, slik at dei skal være klare til bruk når eg treng dei. Eg vaskar dei i vaskepose saman med resten av klesvasken. Det fungerer heilt supert.

januar 3, 2008 - Posted by | Lappeteknikk

Ingen kommentarar enno.

Legg att eit svar

