Eling’s hage og hobbyblogg

Lappeteknikk og hagesyslar

Den runde duken er ferdig

Rund duk på kjøkkenbordetKlikk på bildet for større versjon.

Den runde duken som eg har skrive om tidlegare er ferdig i dag. Eg har blitt litt uvenner med den fordi at når eg hadde sydd saman dei 40 kilane, så vart duken «for stor» inn mot sentrum, slik at den bølga seg. Det gav meg to valg: det eine, og kanskje mest fristande akkurat då var å kaste den i søpla.

Heldigvis valde eg alternativ 2, som då var å prøve å ordne den. Eg har sydd inn alle kilane slik at dei er smalare mot midten.  Eg klipte ein runding, og bretta sømrommet mot vranga før eg applikerte den på i midten av duken. Deretter sydde eg sirkelen av kilar på brunt stoff. Eg sydde fast der dei einskilde kilane møter kvarandre, slik at tuppen av kvar kile heng laust utanpå det brune stoffet. Dette gav ein fin tredimensjonal effekt. Bakstykket er av det samme brune stoffet, og det er vrangsydd på. Til slutt quilta eg den brune sirkelen i midten som ein spiral. Kvar kile er quilta frå der den brune sirkelen sluttar og utover mot der kilen sluttar. Eg har ikkje brukt vatt i duken, sidan det brune stoffet ligg i to lag.  Duken er fin å sjå til på avstand, men den egnar seg desverre dårlig til nærstudie.

Sansynlegvis har eg brukt linjalen feil når eg kutta kilane. Eg kan ikkje forstå at det skulle kunne bli så ujamt om eg var unøyaktig med skjæringa. Eg trur heller ikkje eg var særskilt unøyaktig når eg skar. Eg må visst lage ein til for å sjå om eg klarar det betre neste gong…………

januar 13, 2008 - Posted by | Lappeteknikk

Ingen kommentarar enno.

Legg att eit svar

