Eling’s hage og hobbyblogg

Lappeteknikk og hagesyslar

Lappedugnad

Søndag var eg på lappedugnad med lappeklubben. Medlemmane har i løpet av det siste året sydd blokker til eit Dear Jane teppe. Klubben har valgt å lage kvar blokk litt større enn orginalen, og heller lage fleire tepper av blokkene. No har teppa begynt å ta form. Det er utruleg kjekt å sjå kor flotte teppa vert. Ikkje minst, så er det kjekt med slike dugnader, det er både kreativt og sosialt.

Ingunn si quiltemaskin Det største teppet vert spent opp i eit quiltestativ. Eg hadde aldri sett eit slikt stativ før, så det var kjekt å sjå korleis dette fungerer i praksis.

Teppet i qiltemaskina I løpet av nokre timar søndags formiddag vart eit stort teppe ferdig quilta.

Lite dear jane teppe ferdig Eit av de små teppa vart heilt ferdig.

Ellers har eg jobba litt med den runde veska frå den japanske boka. Det er allereie venteliste på å låne boka, så skal eg få prøvd meg på noko av det som er i den, er det berre å henge i.

Handsaum frå den japanske boka Foreløpig ser det slik ut. Fyrstikkeska viser kor smått det er. Kvar blome er sett saman av sju sekskantar. Eg har kjøpt ferdige sekskantar i papir og tråkla stoffet fast rundt dei. Bittesmå bitar, og jammen tek det si tid å sy dei saman! Det vert nok ingen storproduksjon av slike vesker for min del.

februar 12, 2008 - Posted by | Lappeteknikk

Ingen kommentarar enno.

Legg att eit svar

