Eling’s hage og hobbyblogg

Lappeteknikk og hagesyslar

Nye puter til godstolen

Dagen i dag starta med kald vind og sludd. Utover dagen kom veiret seg betraktelig, og sola kom fram etter kvart, men då var det for seint, for då hadde symaskina grepe fatt i meg 😉

Dagens prosjekt var å gjere ferdig eit par putetrekk som har lagt halvferdige på hobbyrommet ei tid. I utgangspunktet skulle det verte ein løpar, men den vart for stor, så då vart det to puter i staden. Desverre har eg ingen innerputer som passar akkurat no, så den eine har fått låne ei altfor lita innerpute til ære for fotografen. Skikkelig søte vart dei, om eg skal få seie det sjølv. Dei passar desverre svært dårleg i den stygge sofaen min, så dei skal få bu i denne stolen, trur eg.

  Før lukkekanten er det sydd på ein søt liten blondekant. Dersom du dobbeltklikkar på biletet under, ser du den betre.

 Til slutt hadde eg litt tid til overs, så eg leita fram stoff og starta på eit nytt prosjekt. Nokre av stoffa har eg nytta i putetrekka, og sidan dei var så flotte, fortsette eg likså godt med dei.

Kva dette skal bli?  Nei du får no jammen smøre deg med tålmodigheit ei stund til. Kjem tilbake med fleire bilete etter kvart. I følge dottera mi var det i alle fall på tide med ein ny sånn……

april 10, 2008 - Posted by | Lappeteknikk

5 kommentarar »

  1. Kjempe fine puter du har sydd. Ønsker deg ei fin helg 🙂
    Klem fra Ronille

    Kommentar av Ronille | april 11, 2008 | Svar

  2. Flotte stoffer og flott pute og lite teppe. Er på besøk på bloggen din for første gang og har kost meg. Ha en flott kreativ helg!

    Kommentar av Anne Marie | april 11, 2008 | Svar

  3. Hyggelig med nye gjester!:)

    Kommentar av eling | april 11, 2008 | Svar

  4. det er vel lov med litt gjetting på det nye prosjektet ditt?
    skal det bli ein ny plastposehaldar skal tru?? 🙂

    Kommentar av tove | april 13, 2008 | Svar

  5. He, he, den flottaste plastposeholdaren i mils omkrets…. 😉

    Kommentar av eling | april 13, 2008 | Svar


Legg att eit svar

