Eling’s hage og hobbyblogg

Lappeteknikk og hagesyslar

Kva har eg pusla med i det siste?

 Var ute i hagen og rydda litt i helga. Denne nydelige blåveisen er ein av dei første som stikk hovudet opp og blomstrar på nordsida av huset. Skikkelig søt er den, berre så synd eg ikkje klarar å ta sånne flotte nærsyntbilete som eg ser at nokre gjer. Prøvar så godt eg kan å finne ut kva slags innstillingar på kameraet som er bra til slike bilete, men det er vel ikkje til å stikke under ein stol at fotograf, det vert eg nok aldri 😉 .

  Under ein lønn og ei kryprose dukkar desse søte små opp. Virkelig kjekt å sjå desse no før løvet sprett på det som finst rundt.

Ja, så var det dei stoffa eg hadde leita fram i forrige innlegg….. Det kom inn forslag om at det kunne være ein plastposeholdar. Godt forslag, Tove, men ein av dei få tinga eg faktisk har god orden på her i huset er faktisk plastposane mine, så ein slik holdar treng eg faktisk ikkje 🙂 .

  Her har eg kutta stoffa i midtstykket i 3 cm remser og sydd saman. Så er remsene igjen kutta i 3 cm remser på tvers og sydd saman med ei rute forskyvning. På begge sider er der sydd på brunt linstoff, som er quilta med ca ein symaskinfots mellomrom.

  Dette er stykket sett frå ranga. Oppå der ligg ei lita veske eg sydde. Det er ein ekstradetalj i forhold til mønsteret eg nytta.

  Som nokre sikkert allereie har gjetta, så vart dette til slutt ei lita veske.  Dattera mi trudde eg skulle sy meg ei ny til arbeidsbruk, for den eg har var visst aldeles ut av mote….. Denne er nok alt for liten til slik bruk. Eg skal jo ha med meg så mykje rart når eg skal nokon plass, får ikkje plass til matpakka eingong oppi her. Det vert nok ei selskapsveske, tenker eg. Dattera mi meinte eg burde sy meg eit antrekk som passar veska….. Ja, ja, det vil no tida vise….

Mønsteret til veska har eg kjøpt frå Mias Quiltbod i Sverige. Det var grundige forklaringar og bilete til teksten i mønsteret, så dette egnar seg også for mindre erfarne syarar.

april 14, 2008 - Posted by | Hage, Lappeteknikk

3 kommentarar »

  1. Søt lita veske!!

    Kommentar av Strikkemor(o) | april 15, 2008 | Svar

  2. Heisann. Tar min ukentlige bloggbesøk runde i dag, for eg skal reise bort i morga. Ønsker deg ei strålandes fin helg 🙂
    Klem fra Ronille

    Kommentar av Ronille | april 16, 2008 | Svar

  3. Flot taske du har syet i dejlige farver, min æske er stivet med skumgummi og vliseline 250. Læg et stykke lærred – et stykke skumgummi 2 mm – et stykke lærred, så lægger jeg et stykke hør og herpå lægger jeg hvad jeg nu vil pynte med, når stykket er færdig skære jeg det til i den størrelse jeg vil have, så stryger jeg vliseline på et stykke foer og lægger underst, syr i kanten rundt først med stikkesting,for at holde det hele sammen og så tæt siksak.

    Kommentar av Anni | april 16, 2008 | Svar


Legg att eit svar

