Eling’s hage og hobbyblogg

Lappeteknikk og hagesyslar

Flotte nye hagestøvlar

 

I dag var eg for å handle sko til dottera mi. Då eg skulle betale, stod desse flotte støvlane på ei hylle ved disken og «ropte» på meg og ville vere med heim. Med desse støvlane og den flotte Lisbeth Dahl paraplyen eg fekk av systra mi til jul, er eg no klar for årets hagevandringar, uansett kva veir det vert 🙂 .

Sjølv om det er orden på skotøyet, så håpar eg no at det vert meir behov for solfaktor enn for pene støvlar denne sommaren.

 

 Veiret vore heilt fantastisk dei siste dagane, så no var det på tide å få ut hagemøblane. Det knallrosa møblemanget har kome på sin faste plass ved dukkestua. Bunnpris hadde 10-pakningar med små fiolar. Putta liksågodt alle ti i samme potta. Ingen grunn til å spare på blomsterfloren. Biletet vart desverre disig, truleg fordi sola held på å gå ned i bakgrunnen.

 Har toppa Nikotiana «deep purple». Toppane har stått i vatn i kjøkenvindauget i nokre dagar, og no blomstrar dei så flott. Nydelig farge!

april 18, 2008 - Posted by | Hage

2 kommentarar »

  1. De støvler kunne jeg også falde for hvis de stod og råbte på mig, har aldrig set så romantiske og nostalgiske gummistøvler, ha en god søndag.

    Kommentar av Anni | april 20, 2008 | Svar

  2. Kjempefine støvler, og søte hagemøbler. Ha en fin dag!

    Kommentar av FrkSnupp | april 23, 2008 | Svar


Legg att eit svar

