Eling’s hage og hobbyblogg

Lappeteknikk og hagesyslar

Nye potter på altanen.

Har lenge tenkt på å kjøpe nye blomsterpotter til altanen. Desse fann eg på Nille. Dei er laga av eit eller anna plastmateriale, så dei var svært lette, noko som er ein stor fordel når dei skal bærast opp og ned frå altanen. Eg kjøpte 5 stykk. I dei to største har eg planta engletrompet som har overvintra i kjellaren. Under engletrompetane er der flittigliser som eg sjølv har sådd. I dei andre pottene er det både eigenproduserte og kjøpte sommarblomster. Dei kraftig raudbrune er coleus som eg har sådd sjølv. Ein virkelig flott kontrastplante!

 Denne petuniaen blomstra i dag. Riktig søt med dei kvite flekkane på tuppen av kvart kronblad.

 Denne primulaen sådde eg i fjor vinter. Først trudde eg at ingen av primulaene ville spire, men til slutt kom det nokre ynkelige små plantar i potta. Dei vart ståande ganske så kummerlig i potta til langt utpå hausten. Då fekk dei kvar si potte, og vart putta i eit lite ventebed eg har laga meg i ein pallekarm. Der vart dei vel helst ignorert, heilt til denne søte dukka opp. Det må være ein av dei flottaste primulaene eg har sett! Trur det var ei frøblanding eg brukte, så eg har desverre ikkje noko navn på den. Desverre har eg for dårlig kamera til at eg klarar å ta skikkelig nærbilete av den. Biletet er klikkbart for større utgåve.

mai 12, 2008 - Posted by | Hage

5 kommentarar »

  1. Den primulaen er veldig fin, jeg har tenkt å så den neste år. De selger frøene til den på Zimtrade vet jeg iallefall, tror den va en nyhet i fjor kanskje?

    Kommentar av FrkSnupp | mai 13, 2008 | Svar

  2. Primula polyantha tror jeg den heter, i allefall ligner den.
    Den er tøff ja, lurte litt på å så den sjøl i år jeg.

    Kommentar av Moseplassen | mai 13, 2008 | Svar

  3. Takk for det, kjekt å få navn på primulaen 🙂

    Kommentar av eling | mai 13, 2008 | Svar

  4. Så lekre potter, jeg trodde de var keramikk helt til jeg leste innlegget ditt. Nydelige blomster også, likte særlig den vakre primuleaen, nydelig lite smykke i beddet ditt.

    Kommentar av Elisabeth | mai 15, 2008 | Svar

  5. Heisann. Innom for å ønske deg ei fin 17.mai helg. Eg og mannen min reiser på hytta 🙂
    Klem fra Ronille

    Kommentar av Ronille | mai 15, 2008 | Svar


Legg att eit svar

