Eling’s hage og hobbyblogg

Lappeteknikk og hagesyslar

Fleire Polkadot-deler er ferdige

Kvar månad sidan mai har eg fått tilsendt ein konvolutt med deler til Polka dot girl. Har lagt litt på etterskudd med broderinga i sommar. Så fekk eg tak i lydboka Jenta som lekte med ilden av Stieg Larsson. Då oppdaga eg at lydbok og stichery er ein perfekt kombinasjon. Den siste veka har eg sete time etter time og kosa meg, og to av månedsblokkene er gjordt unna i ein fei.

    

Over er to av blokkene avbilda. Under er det eit par nærbilder av sticherya. Skulle gjerne hatt ein slik sofa i virkeligheita. Det hadde vore ein passande stad å sitte å kose seg med handarbeid.

 

 Her ligg blokkene eg er ferdig med så langt. Det blir ein gedigen og flott duk til pynt på kjøkkenbordet mitt :).

august 12, 2008 - Posted by | Lappeteknikk, Polka Dot Girls, Søm |

5 kommentarar »

  1. Oj oj, skal seie her er mange sting! Så flittig du har vore til å sy, er imponert. Det er vel eit stort teppe dette skal bli?

    Kommentar av Juliann | august 12, 2008 | Svar

  2. Utrolig flott duk dette kommer til å bli. Jeg er helt nybegynner i lappeteknikk og dette gjør meg ivrig etter å lære mer.

    Kommentar av solveigb | august 12, 2008 | Svar

  3. Dette blir kjempeflott! Jeg har nettopp funnet gleden med stitching, og holder på med mitt første bilde nå. Håper å kunne sy sånt stort prosjekt som deg en gang. Virkelig flott må jeg si:) Ønsker deg en fin dag videre.

    Kommentar av Lillesnuppa | august 12, 2008 | Svar

  4. Kjære vene så flott en duk du lager.
    God helg klem på veg til deg fra meg 🙂

    Kommentar av ronille | august 14, 2008 | Svar

  5. Aldeles nydelige stitcherier 🙂

    Kommentar av petronella | august 20, 2008 | Svar


Legg att eit svar

