Eling’s hage og hobbyblogg

Lappeteknikk og hagesyslar

Har prøvd å tømme restekorga mi

 

Eg hadde liggande to små stichery som aldri vart til noko meir. Brøda i brødkorga var eit prosjekt i NLQ tidlegare i år. Biletet av huset var det første sticheryet eg prøvde meg på.  Etter at dei var ferdige, vart dei liggjande å slenge.

Så ein dag fann eg ut at noko måtte gjerast med restekorga mi. Sjølv om eg prøver så godt eg kan å bruke restar undervegs i prosjekta ming, blir det likevel trangt oppi restekorga. Begge sticherya fekk bord av restestoff og har no blitt perfekte underlag i serveringsbrettet mitt. 

På bileta under er det to små dukar som pynter opp på badet. Dei er også sydd av stoff frå restekassa. Der er dei største bitane 4,5 cm store! Det blir så smått, at sjølv om ein syr etter samlebandsprinsippet, tek det laaaang tid.

 

 Til og med baksida er lappa saman.

Det er fortsatt vanskelig å få att loket på restekorga…..eg ser faktisk ikkje at det minkar oppi der 😉

august 14, 2008 - Posted by | Lappeteknikk

11 kommentarar »

  1. herlig og se disse kurv dekkene. og alt det andre herlige…

    Kommentar av Ruth@ | august 14, 2008 | Svar

  2. Flotte duker ble det! Du syr mye fint!

    Kommentar av Liv Irene | august 15, 2008 | Svar

  3. Imponert! Veldig imponert! Ikke bare over det arbeidet du har lagt i disse prosjektene, men over at du orker dukke i restekorga…..all ære til deg, og ja, jeg syntes resultatene ble nydelige også!

    Kommentar av sipusa | august 15, 2008 | Svar

  4. Det ble jo kjempeflotte ting fra restekassa di.
    Ønsker deg en riktig god helg.

    Kommentar av grethekristin | august 15, 2008 | Svar

  5. Dette var rett og slett lekkert og delikate ting. Rester er en fin ting og ha, det gjør at man tenker litt mere farger og da blir resultatene kjempefine..
    Ha en flott dag 🙂

    Kommentar av syglad | august 15, 2008 | Svar

  6. Hei.. Takk for hilsen på bloggen min.. At han er tjukk i hodet for å få plass til all kunnskapen har jeg jo ikke tenkt på.. Men når du sier det.. Det har han nok heeelt klart etter mora… hahahah…Du har mye fint her inne! Det er deilig å bruke opp rester, men enda deiligere når en ser et minker.. Stå på.. c»,)

    Kommentar av Strikkforbi | august 15, 2008 | Svar

  7. Nydeleg!! Mykje flott i bloggen din!!

    Kommentar av Torunn | august 15, 2008 | Svar

  8. Utrolig fine! Kjekk måte å bruke rester på! Ha en fin helg:)

    Kommentar av Lena | august 15, 2008 | Svar

  9. Elsker de dukene der altså!!! God helg!

    Kommentar av Silja | august 15, 2008 | Svar

  10. Sååå fine ting du har trylla fram. Jammen bra det ikkje minkar i korga di, for då blir det vel meir fint å få sjå her på bloggen din???

    Kommentar av Juliann | august 16, 2008 | Svar

  11. He, he….får nesten presentasjonsangst her…
    Neida, det er slett ikkje tomt i korga mi, får knapt på loket enno. Det vert nok fleire resteprosjekt etterkvart.
    Kanskje eg kan inspirere andre til å dykke litt i sine restekorger 🙂

    Kommentar av eling | august 16, 2008 | Svar


Legg att eit svar

