Eling’s hage og hobbyblogg

Lappeteknikk og hagesyslar

Min kjære sprettekniv…

 img_0712

Det er nesten sånn at desse tre små reiskapane har blitt mine kjæraste hobbyreiskapar etter kvart….

img_0597

Denne gongen var det vennskapsteppet mitt som fekk gjennomgå. Biletet over viser korleis vennskapsteppet mitt såg ut hin dagen. I utgangspunktet var ikkje blokkene var like store. For at eg skulle kunne sy dei saman, måtte eg sy på ei ramme. Difor har alle blokkene fått ei ramme av rosa stoff med små blomster i. Det grønne mellomverket passa veldig godt i farge til blomsterstilkane på det rosa stoffet, men når det vart sydd på likte eg ikkje resultatet.

img_0601 

Difor bretta eg inn mellomverket og festa med nåler. Jepp, ingen tvil om at sprettekniven måtte  fram igjen…….

img_0708

Og sånn ser altså vennskapsteppet ut i skrivande stund 😦

Ja, ja, opp i all denne sprettinga eg driv med, så har eg fått to flotte awarder frå MariannS. Veldig kjekt at du har glede av bloggen min, Mariann!

Det er vanskelig å velge bloggar å nominere vidare, for eg er innom så mange flotte bloggar med jamne mellomrom.

Regler for denne awarden er:
1. Vinneren kan kopiere denne logogen til hans/hennes side.
2. Lag en link til han/henne du fikk awarden fra.
3. Nominer minst 7 andre blogger.
4. Lag linker til disse bloggene på bloggen din.
5. Legg igjen beskjed på bloggene til de nominerte.
…….
Eg vil nominere desse 7:
Hallingjenta, Moseplassen, Strikkemoro, Ruth@, Hajal, Lappetausa, Tiril-sol
Teksten som høyrer med er:
«Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold!
Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte,
og formålet er å finne og å være venner.
De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.
Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet,
vil enda flere vennskap ha forplantet seg.
Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!
Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye.
Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres».
Eg vil gje denne utmerkinga videre til:
januar 17, 2009 - Posted by | Diverse, Lappeteknikk

5 kommentarar »

  1. hei 🙂 så hyggelig med awarder, tusen hjertlig takk 🙂

    Også er jeg enig, det ble mye finere med bare det rosa. Nydelig teppe forresten 🙂

    Kommentar av anne på moseplassen | januar 17, 2009 | Svar

  2. Takk for awarden! Eg er imponert over dei flotte kledene du syr for tida. Vennskapsteppet ditt kjem til å bli flott når du får sydd det saman igjen!!

    Kommentar av hilde | januar 17, 2009 | Svar

  3. Vennskapsteppet blir nok flott når du får sydd det sammen igjen. Ha en fortsatt god helg!

    Kommentar av amylin | januar 17, 2009 | Svar

  4. Hei!
    Tusen takk 🙂 No vart eg veldig glad. Fortsatt God Helg 🙂

    Kommentar av Hallingjenta | januar 18, 2009 | Svar

  5. Tusen takk 🙂 No vart eg kjempeGLAD.
    Ha ein fin søndag 🙂

    Kommentar av Hallingjenta | januar 18, 2009 | Svar


Legg att eit svar

