Eling’s hage og hobbyblogg

Lappeteknikk og hagesyslar

img_1001

I dag har eg sydd saman toppen til Polka Dot Girls teppet mitt. Eg leita fram bakstykket og la over toppen, og då viste det seg at bakstykket var alt for lite. Eg heiv meg på telefonen for å fortelje dama som har solgt meg abonnementet for å fortelje at eg måtte få meir stoff til bakstykket. Ho kunne då fortelje at ho ikkje har sendt meg noko bakstykke….. Det viser seg at det eg heile tida har tenkt var eit kjempeflott baksidestoff, skulle være ramme rundt quilten…..

No er rammene komt på, og meir kan ikkje eg gjere før eg får baksidestoff. Egentlig hadde eg tenkt at dette skulle være ein duk, men no har den blitt så diger, at eg har ikkje store nok bord. Eg har visst ikkje store nok veggar til å bruke det som veggquilt heller….

img_0998

Har fått lov å vise fram denne toalettveska som dottera mi har sydd heilt på eigahand. Mønsteret er det samme som eg har brukt på fleire vesker tidlegare. Superenkel å sy, men utruleg funksjonell fasong.

mars 4, 2009 - Posted by | Lappeteknikk, Polka Dot Girls, Søm

7 kommentarar »

  1. Så flott teppet blir. Kan du si hvor du har kjøpt abonnementet? Leter etter et prosjekt om dagen..

    Kommentar av Snuffeldyret | mars 5, 2009 | Svar

  2. Eg kjøpte abonnementet gjennom quilteliv.no. Eg trur ikkje dei har det lenger. Lurar på om ikkje Jordbærstedet hadde eit slikt abonnement også. Ellers har Quilteliv.no eit abonnement på gang med AnnAKa sitt eventyrteppe. Såg eit av quitemotiva «live» på tirsdag, og det var virkelig flott!

    Kommentar av eling | mars 5, 2009 | Svar

  3. Så flott det teppet ble!
    Håper du finner en stor nok vegg slik at teppet kan nytes ordentlig:)

    Kommentar av Juni | mars 5, 2009 | Svar

  4. Dette var et vakkert teppe. Heldig den som kan pynte veggen sin med et slikt et. Ha en fin søndag:)

    Kommentar av Hobbypiraten | mars 8, 2009 | Svar

  5. Hei. Gratulerer med flott teppe/duk… Dumt med misforståelsen ang baksidestoffet da. Ha en fin 8.mars 🙂
    Klem.

    Kommentar av ronille | mars 8, 2009 | Svar

  6. Teppet ble fint det.Har du quiltet på teppet og event.hvordan?

    Kommentar av Elligo | mars 10, 2009 | Svar

  7. Elligo: Teppet består foreløpig berre av toppen. Har ikkje fått bakstykket enno. Kjem tilbake med bilder når teppet er ferdig 🙂

    Kommentar av eling | mars 10, 2009 | Svar


Legg att eit svar

