Eling’s hage og hobbyblogg

Lappeteknikk og hagesyslar

På lappekurs med Patricia Iden

I helga arrangerte lappeklubben kurs med Patricia Iden.Eg var på kurs med henne i haust, og det var så bra at eg måtte ha med meg dette også. Ho gjer utruleg godt forarbeid med kursa sine, så vi får flotte mapper med oppskriftene skrivne i detalj. Dette gjer at det er enkelt å fortsette arbeidet heime etter at kurset er ferdig.

Denne gongen skulle vi lage oss ei sybok. Den skal innehalde alt vi treng ha med oss når vi skal sy.

img_10491 img_1046

Bilda over er av fram/bakside og side to/nest siste side. Det er det eg har klart å gjere heilt ferdig så langt.  Der er mange detaljer og dekorsøm, så det tar lang tid å bli ferdig med kvar side. Eg kjem tilbake med dei andre sidene etter kvart som dei blir ferdige.

Det skulle være ein del japansk bretteteknikk i boka. Eg har faktisk aldri prøvd det før, så då fekk eg jammen lære det også.  Under er bilder av prosessen, så no kan du også lage slike 😉

img_1033 img_1035

Først klipte eg ut sirklar og kvadrat i stoff og vatt.  Så la eg ein pappsirkel som var litt mindre inni tøysirkelen og trakk saman tråkletråden. Stoffet legg seg fint inntil pappen, og kan no strykast med strykejernet. Kvadratet skal være så stort at alle hjørna når nesten bort i kanten på sirkelen når du legg kvadratet sentrisk på sirkelen etter at du har stoke stoffet rundt pappen

img_1036 img_1039

Her er kvadratet lagt sentrisk, og kantane på sirkelen er bretta inn mot midten av kvadratet og nåla fast. Eg har festa kantane med små faldesting på maskin. Eg har brukt usynleg tråd, så det er vanskeleg å sjå stinga.

img_1040

Til slutt er det quilta rundt med quiltsøm på maskin. Her er det brukt gullfarga overtråd, og usynleg undertråd.

mars 11, 2009 - Posted by | Lappeteknikk, Søm

7 kommentarar »

  1. Spennende! Flott mønster. Jeg var faktisk medlem i Nordfjord Lappe-og quilteklubb for noen år siden, og var på «lappemøte» hver måned i lange tider. Nå har jeg flyttet, og er ikke aktiv lenger! Men jeg er fortsatt veldig glad i lappetepper andre arbeider! Stå på!

    Kommentar av Rigmor | mars 11, 2009 | Svar

  2. Så artig! Det var sikkert før eg begynte der, har berre vore med nokre få år.

    Kommentar av eling | mars 12, 2009 | Svar

  3. Ja, det var sikkert det! Jeg kjenner jo mange av damene som var med dengang. Koselige damer, og hyggelige og lærerike kvelder!Jeg bodde i Hornindal da, men har nå flyttet til Sykkylven, og har ikke inntrykk av at det er noe organisert «lappemiljø» her! Så jeg syr når jeg har overskudd og lyst!

    Kommentar av Rigmor | mars 12, 2009 | Svar

  4. Dejlige og gode ting du fik lavet på kursus, altid inspirerende at lære noget nyt og være sammen med andre en hel dag, ha en god søndag.

    Kommentar av Anni | mars 15, 2009 | Svar

  5. Japansk bretteteknikk var det første jeg lærte, men jeg sydde alt for hånd, og det tar sin tid. Jeg har faktisk ikke tenkt på at det går ann å lage dem på maskin. Jeg har en del lapper liggende som aldri har blitt til noe fordi det tok så lang tid og jeg er så utålmodig.
    Dette var sikkert et flott kurs.

    Kommentar av Juni | mars 20, 2009 | Svar

  6. Så mye lekkert du lager, jeg er helt stum!

    Kommentar av Elisabeth | mars 21, 2009 | Svar

  7. Kjempefint, men eg trur vi treng nokre sy kveldar ilag for å bli ferdige. Det var masse arbeid.

    Kommentar av Tiril sol | mars 24, 2009 | Svar


Legg att eit svar

