Eling’s hage og hobbyblogg

Lappeteknikk og hagesyslar

Ferdig med syboka…nesten

…det manglar berre nokre strikk til å halde boka saman, og der fantest ikkje fine nok strikk i skuffa mi.

img_12431 img_1234

Sånn ser den ut før ein startar å blade.  Side to er ei lomme til skjærematte. Eg mangla passande matte, men så fann eg ei i ein internettbutikk som vil passe perfekt. Den er til og med roterbar 🙂   Side tre er kun til pynt.

  img_1235  img_1237

Side fire og fem består av lommer som går over heile sidene, i tillegg er der laga lommer av japansk bretteteknikk utanpå. I dei avlange lommene bakerst er der plass til sakseetui i japansk bretteteknikk. Dei er festa med magnetknappar, slik at dei held seg på plas.

img_1238 img_1239 

Side seks er ei stor lomme laga av japansk bretteteknikk, side sju er enkle lommer med maskinstitchery og applikasjon. Side åtte og ni er midtsidene i boka, og har plass til 20 trådsneller. Det må vel dekke behovet for tråd når eg er på sykurs 😉

img_1240 img_1241 

Side 10 og 11 er lommer laga på samme måte som sidene 6 og 7.  Side 12 består av fire sirklar av ull. Dei er til å feste knappenåler i. Side 13 skal fyllast med pennar, blyantar, merkepennar og det som ellers måtte passe inn der. 

img_1242 Side 14 er kun til pynt. Det er 4 sirklar som er applikert på. Dei fire brune har fått maskinbrodert stitchery på. Side 15 er ei lomme med plass til f. eks skjærelinjalar.

mars 24, 2009 - Posted by | Lappeteknikk

9 kommentarar »

  1. Kjære vene for eit arbeid. Eg bøyer meg i støvet!

    Kommentar av Elin | mars 24, 2009 | Svar

  2. Utrulig flott 🙂 Eg er imponert 🙂

    Kommentar av Hallingjenta | mars 24, 2009 | Svar

  3. Det var en flott symappe. Skikkelig forsegjordt, du har lagt ned mye arbeid i den.

    Kommentar av Rita R | mars 24, 2009 | Svar

  4. Så nydelig! Har du råd til å bruke den sånn til hverdags?

    Kommentar av Berit | mars 25, 2009 | Svar

  5. Kan ikkje bruke så mange timar på eit arbeid, for så å la det ligge i ei skuff 😉
    Dessuten er kvar anledning til å ta fram sysakene ein fest 🙂

    Kommentar av eling | mars 25, 2009 | Svar

  6. Imponerende Elin!!

    Kommentar av RandiF | mars 25, 2009 | Svar

  7. Gosj, for eit arbeid. Riktig lekker vart den.

    Kommentar av Husflidstausa | mars 25, 2009 | Svar

  8. Den hadde jeg sansen for! Kjekt å kunne ha system i sakene og jeg er imponert over alle detaljene. Har prøvd å sy med lys tråd på mørk stoff bare for å lage snurrer, men det var ikke så lett å få fint til, så jeg er mektig imponert 🙂

    Kommentar av Mari_ | mars 26, 2009 | Svar

  9. Kjempeflott, du er dyktig. Eg jobber fortsatt med mi.

    Kommentar av Tiril sol | april 3, 2009 | Svar


Legg att eit svar

