Eling’s hage og hobbyblogg

Lappeteknikk og hagesyslar

Lapper i rødt og hvitt

img_1246 

Rødt og kvitt er fargar som assosierast med sommar og sol i hagen. Hin dagen når eg sat og surfa på nettet kom eg over denne boka. Den var i salg saman med ein materialpakke i rosa, rødt og kvitt. Eg berre måtte ha den! Den eigentlege grunnen til at eg skulle bestille varer, var dei små låsane til klemmepunger i høgre hjørnet på bildet 🙂

 img_1247 img_1250 

Når eg no sat der og surfa, kom eg over ein annan stad der dei solgte denne flotte skjærematta 8×8 inch. Heilt perfekt till syboka mi, så den måtte eg jo berre ha…..

img_1254 

…..og desse trådsnellene passa jo heilt perfekt i størrelse og farge…….

mars 26, 2009 - Posted by | Lappeteknikk

4 kommentarar »

  1. Syr du sånne punger med klemmelås? Nå le jeg veldig intressert her 😉

    Kommentar av Elisabeth | mars 26, 2009 | Svar

  2. Ble skulle det stå da..*ler*

    Kommentar av Elisabeth | mars 26, 2009 | Svar

  3. Har ikkje sydd sånne pungar før, men dei ser så snertne ut, at eg må berre prøve 😉

    Kommentar av eling | mars 26, 2009 | Svar

  4. Eg fekk den boka i bokklubben for ei stund sidan. Mykje fint i den! Syboka di blei veldig fin, ser skikkeleg proff ut! Sikkert mykje arbeid!

    Kommentar av hilde | mars 26, 2009 | Svar


Legg att eit svar

