Eling’s hage og hobbyblogg

Lappeteknikk og hagesyslar

Kurs i pilfletting

img_1255 

Denne helga har eg kosa meg med å flette pil. Hagelaget hadde leigt inn Elsa Kosberg Garshol frå Pil og litt til  til å holde kurset som gjekk over to dagar.

img_1263 

Her er botnen på ei av korgene klar.

img_1272 

Denne søte engelen hadde ho med seg for å vise oss kva vi kan lage av pil.

img_1273

Elsa viser oss korleis vi kan lage ei fuglekasse. Metoden er den samme som ho har nytta til engelen.

img_1286

Her er det eg laga på kurset. Eg har kjøpt med meg pil, slik at eg kan lage fleire espalier til blomsterpottene mine. Dei var virkelig dekorative! Det beste med dei er jo at dei vil passe akkurat til dei pottene dei skal stå i.

mars 29, 2009 - Posted by | Diverse, Hage

7 kommentarar »

  1. Oy!!! Blir man så flink så fort! De der var jo råååstilige!!!

    Kommentar av Miamaria | mars 29, 2009 | Svar

  2. Ser herlig ut, så flotte ting du har laget.
    Har du drevet med pilefletting før?
    Jeg skal også på pileflettekurs i regi hagelaget her, gleder meg masse 😉

    Kommentar av ASSA | mars 29, 2009 | Svar

  3. Dette kurset må du jammen vere bra fornøgd med! Kjempeflott!

    Kommentar av Juliann | mars 30, 2009 | Svar

  4. Kjempestilig!!! Hadde vore kjekt å kunne, men en lyt berre innsjå at der fins ei grense for ka en kan hive seg med på. Mi er nådd………..

    Kommentar av mallemor | mars 30, 2009 | Svar

  5. Lokala og eine deltakaren virka veldig kjent……:)

    Kommentar av mallemor | mars 30, 2009 | Svar

  6. Produkta mine ser sikkert flotte ut, men når eg samanlikna dei med produkta til ei som hadde gjordt dette før, så såg ein at det var kvalitetsforskjell. Eg er veeeldig fornøygd, for dette var artig!
    Joda Mallemor, du har nok vore i lokala før 😉

    Kommentar av eling | mars 30, 2009 | Svar

  7. Oj, så fine tingene dine ble! Jeg har ikke flettet med tørr pil før men kumme gjerne tenke meg det. Lykke til med fletting av espaljer, da 🙂

    Kommentar av alvehagen | mars 31, 2009 | Svar


Legg att eit svar

