Eling’s hage og hobbyblogg

Lappeteknikk og hagesyslar

Leika meg litt med Photoscape

Etter tips frå MariannS har eg lasta ned Photoscape. Gledar meg til å utforske programmet meir, og det vil selvfølgelig gje seg utslag i litt penare bilete her på bloggen. Har lyst å vise dåkke litt av resultatet så langt. Under har eg sett inn bileta eg viste av primulaene mine for nokre dagar sidan.

Primula

 

Og under her er bilete frå ein fjelltur tidlegare i veka. Ser nesten ut som om dei er henta frå ein av reiselivet sine påkosta brosjyrer, men sånn ser det altså ut i heimbygda mi 🙂

 

Utsikt frå Åsane- Lotsberg

 

april 19, 2009 - Posted by | Diverse, Hage

4 kommentarar »

  1. Ja et flott program. Jeg bruker det hele tiden. Utrolig lettvindt og greit.

    Flotte bilder du hadde tatt da!

    Kommentar av Charlotte | april 19, 2009 | Svar

  2. Kjempefine bilder, både med og uten photoscape 🙂
    Litt artig, dei bordene var dei først eg og brukte når eg tok i bruk programmet 🙂

    Kommentar av Mariann S | april 19, 2009 | Svar

  3. Så fint du har laget bildene.

    Kommentar av Rita R | april 21, 2009 | Svar

  4. Hmm, eit nytt program, det må eg prøve! Takker for tipset!

    Kommentar av Juliann | april 26, 2009 | Svar


Legg att eit svar

