Eling’s hage og hobbyblogg

Lappeteknikk og hagesyslar

Vår i racertempo

img_1587

Det blomstrar i rekordfart ute!  Årets første Rhododendron viser seg i all sin prakt.

img_1583

Denne primulaen viser seg frå si beste side akkurat no. Den har virkelig blitt stor og flott i år.

img_1592

Ein nesten svart fiol. Denne dukkar opp kvar vår men aldri på samme plass. Fekk tak i den på ein planteloppemarknad i Bergen for mange år sidan.

img_1579

Det beste med hagen – Rabarbra og  jordbærpai. Rabarbraen plukka vi i hagen i dag, og eg treng vel ikkje fortelje at paien smakte heilt fantastisk med ein dæsj vaniljeis til 😉

mai 1, 2009 - Posted by | Hage

2 kommentarar »

  1. Mmmm, rabarbrapai 🙂
    Det trur eg at eg må lage i mårgå.

    Kommentar av Mariann S | mai 1, 2009 | Svar

  2. Herlighet så flotte og muntre farger det var på den primulaen!
    Rabarbrapaien ser knallgod ut og får meg til å tenke på at det virkelig er på tide jeg skaffer meg en rabarbraplante.

    Ha en fortsatt fin helg! 🙂

    Kommentar av Røsslyng | mai 2, 2009 | Svar


Legg att eit svar

