Eling’s hage og hobbyblogg

Lappeteknikk og hagesyslar

Spiralsokkar

IMG_3493

Har visst fått meg ei ny dille, og det er sokkar det går i for tida.

Dette er Ronilles spiralsokkar strikka i Sterk , eit mjukt og deilig garn frå Du store alpakka.

oktober 3, 2009 - Posted by | Strikking

4 kommentarar »

  1. Hei.
    For noen kjempefine spiralsokker du har laget.
    Har strikka sokker i samme garnet sjøl, og de ble flotte.
    Kjempegodt garn.
    Hilsen Chica( fra trådsnella)

    Kommentar av Ingrid Nagell Thon | oktober 3, 2009 | Svar

  2. Du er jammen effektiv! Men eg har ikkje sett at dei lilla i melkegarn er ferdige?

    Kommentar av Lena | oktober 4, 2009 | Svar

  3. Auda, Lena….ømt punkt det der… Eg har rett og slett ikkje fått dei til enno, har rekt opp det meste. Måtte berre strikke noko eg klarte å få til før eg prøvar meg igjen…

    Kommentar av eling | oktober 5, 2009 | Svar

  4. Flotte sokker, og et flott mønster. Jeg har også strikket med det garnet og liker det kjempegodt. Mykt og varmt.

    Kommentar av Juni | oktober 6, 2009 | Svar


Legg att eit svar

