Eling’s hage og hobbyblogg

Lappeteknikk og hagesyslar

Sokkar igjen

Det har gått i sokkestrikking for tida og her er det foreløpig siste paret. Det er strikka i Sterk frå Du store alpakka. Har du lyst å lage eit par slike, kan du få tak i boka med mønster hjå forfattaren sjølv. Eg fann mi bok hjå den lokale garnforhandlaren, så det er sikkert mulig å finne den fleire plassar.

IMG_3701

No har eg gått over til luestrikking. Sjekk her, var ikkje denne hua kul? Har begynt å strikke den i garnet Sterk. Har  for lite garn til å strikke hanskane også, så det spørs om eg finn tak i meir garn i rett farge. Det var så mykje fletting i lua, at den sikkert ikkje blir ferdig før luesesongen er over 😉

oktober 16, 2009 - Posted by | Handarbeid, Strikking

5 kommentarar »

  1. Fine sokker og kjempefin hue. Skal sei du er driftig… Må berre kommentera forrige innlegg også for den veska blei jo kjempefin, og for ein ide. Har masse gensere og annet tøy liggande som eg har tenkt eg skal bruka til noko….. Takk for tipset og GOD HELG !

    Kommentar av Tullik | oktober 16, 2009 | Svar

  2. Det garnet har jeg også prøvd, og jeg liker det veldig godt. Det blir nok mer strikk av det etterhvert.
    Sokkene var flotte og den lua har jeg også tittet på og lurt på om jeg skulle strikke.

    Kommentar av Juni | oktober 19, 2009 | Svar

  3. Skikkelig sokkedilla du 😉
    Kom innom bloggen min for ei utfordring 🙂

    Kommentar av Mariann S | oktober 20, 2009 | Svar

  4. Hei Elin! Sokker er godt på beina nå når det har blitt kaldere kvelder!
    Det ligger en utfordring på bloggen min til deg!

    Kommentar av Krepsemor | oktober 20, 2009 | Svar

  5. Hei

    Det ligger en utfordring til deg i bloggen min!

    Kommentar av Snuffeldyret | oktober 27, 2009 | Svar


Legg att eit svar

