Eling’s hage og hobbyblogg

Lappeteknikk og hagesyslar

Award og utfordringar i fleng

Eg har fått utfordringar i fleng i det siste. 3 av utfordringane har eg fått her på bloggen, og den første er frå Suffeldyret 

Utfordring nr 1:

 Utfordrer 5 personer och berättadet för dem samt personen som utmanat dig. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord. Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt, får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du fårheller inte skriva samma svar 2 ggr.eller skriva ditt namn som svar(förutom fråga

1). 1. Vad heter du: Elin

 2.Ett ord på 4 bokstäver: Eple

3. Flicknamn: Emma

4. Pojknamn: Even

5. Yrke: Elektriker

6. Färg: Elfenbeinskvit (er det noko som heiter det??) 

7. Klädesplagg: Elastiske strømper

8. Mat: Eplekake

9. Sak i badrummet: Elfa trådkorger 

10. Plats/Stad: Elverum

11. En orsak att vara sen: Eplebit i halsen 

12. Något man skriker: Ekling!

13. Film: En shopoholikers bekjennelse

14. Något man dricker: Eplejuice

15. Band: Eminem

16. Djur: Elefant

17. Gatunamn: E.C.Dahls gate 

18. Bil: El-bil

19. Sång: Engler i sne.

Her sendast utfordringa vidare til MariannS, Krepsemor, Lena, Hallingjenta og Strikkemoro

Utfordring nr 2:

Denne har eg fått frå MariannS og Krepsemor

Med denne Awarden følger ei utfordring.
Eg skal skrive sju ting om meg sjøl,
og sende Awarden videre til sju andre bloggarar.
 1. Eg likar å lese.
2. Er glad i hagen min
3. Eg kosar meg på hobbyrommet
4. Er avhengig av min ACER.
 5. Eg er mamma til 2
6. Eg har ei Janome MC4800, ei super symaskin!
7. Eg fryse på beina ( skal finne meg eit par sokkar no 😉 ).
Her utfordrar eg: Hallingjenta, Strikkemor(o), Lena, Cherie, Juni, Snuffeldyret, Juliann
oktober 28, 2009 - Posted by | Diverse

Éin kommentar »

  1. Takk for utfordringen! – men jeg har nettopp svart på akkurat det samme inne på hagebloggen så jeg tror at de som vil lese 7 ting om meg kan gå inn der å se:)

    Kommentar av Juni | oktober 28, 2009 | Svar


Legg att eit svar

