Eling’s hage og hobbyblogg

Lappeteknikk og hagesyslar

Hello kitty pulsvarmarar

Var ikkje desse Hello Kitty pulsvarmarane søte? Desse er eit resultat av Lille rosin sin kalender for 2010 på Hobbyboden. Eg fekk eit tips frå MariannS om desse søte sakene, og då kunne eg rett og slett ikkje motstå fristelsen til å melde meg på kalenderen. Lett påvirkelig? Eg, nei…. Eh…eg ser forresten at Mariann har lagt ut mønster på piratpulsvarmarar…….

Pulsvarmarane er strikka av restegarn. Det rosa er Toppull frå Sandnes garn. Resten av garnet var smårestar utan namn, så eg veit ikkje kva garn det er. Kjekt med slike søte små prosjekt der ein kan kvitte seg med litt av garnlageret. No er ikkje eg av dei som har størst garnlager, men eg slit med å kaste små restar, så det lageret eg har består av mykje smårestar som eg ikkje heilt veit korleis eg skal bruke.

januar 9, 2010 - Posted by | Handarbeid, Lille Rosin sin kalender2010, Strikking

7 kommentarar »

  1. Dine ble kjempefine! Gleder meg til jeg finner nåla og får festet tråder og sydd på mønsteret. Likte så godt oppskriften så dette er defnitivt ikke det siste paret jeg lager.

    Kommentar av Mymlen | januar 9, 2010 | Svar

  2. Se der så fine de ble. Jeg har bare kommet halvveis på første. Strikker i ukjent restegarn i rødt og hvitt. Tenkte å jukse litt ved å ha et helt hvitt felt der Hello-Kitty skal være, så kan jeg bare sy detaljene og ikke hele ansiktet.

    Kommentar av Red Hobbitt | januar 9, 2010 | Svar

  3. Såååå utrolig søte:) Og setter du har strikket i Sterk var lekkert:)

    Kommentar av Cecilie | januar 9, 2010 | Svar

  4. De ble kjempefine.Gleder meg til å starte på mine også.

    Kommentar av Wenche/chawo | januar 9, 2010 | Svar

  5. Nyyydelige!

    Kommentar av Prinsesse Vilikke | januar 9, 2010 | Svar

  6. ^Åee…de var jo bare SÅ nydelige!!!

    Kommentar av Elisabeth | januar 9, 2010 | Svar

  7. Fine pulsvanter.

    Kommentar av amylin | januar 9, 2010 | Svar


Legg att eit svar

