Eling’s hage og hobbyblogg

Lappeteknikk og hagesyslar

Claudiahue

I kuldeperioden vi hadde for litt sidan meldte behovet for gode huer seg for heile familien. I utgangspunktet skulle det bli ei hue til far i huset, men når eg fulgte oppskrifta, så vart den for lita til han. Guttungen var svært fornøygd med det, for han likte hua, og i tillegg gjekk det an å ha den under hjelmen når han syklar. Dermed hadde han forbarma seg over den litt for små hua. Då var det berre å setje seg til å rekne for å finne ut kor mange masker eg måtte legge opp for å få ei større hue, så far ikkje skulle fryse på øyra.

Ein flettekant nederst erstattar den tradisjonelle vrangborda. på lua

Fellinga dannar eit stilig spiralmønster på toppen av hua.

Eg har strikka i Sterk frå Du store alpakka, eit deilig, mjukt alpakkagarn som ikkje klør.

Om du er medlem på Ravelry, finn du mønsteret her.

januar 19, 2010 - Posted by | Strikking

4 kommentarar »

  1. Fin lue! Eg har «fava» dette mønsteret for ei stund sidan. Ser strikkefastheten på originalgarnet er 19 m pr. 10 cm. Det er litt vanskeleg å finne norske garn som passar til den strikkefastheten.

    Kommentar av hilde | januar 19, 2010 | Svar

    • Uff, ja…eg er nok ikkje så flink å passe på denslags..eg berre strikkar og håpar det blir bra (burde vel ikkje innrømme sånt slurv offentlig *rødme*)

      Kommentar av eling | januar 19, 2010 | Svar

  2. Dette var ei fin lue!!

    Kommentar av Juliann | januar 19, 2010 | Svar

  3. Dette var ei flott lue!
    Må nok innom Ravelry og hente det mønsteret tenker jeg:)

    Kommentar av Juni | januar 20, 2010 | Svar


Legg att eit svar

