Eling’s hage og hobbyblogg

Lappeteknikk og hagesyslar

SOL!!!

I dag kom sola for første gong i år!

Etter 3 mnd uten sol, er det jammen deilig når den bikkar over fjelltoppen her 🙂 .

februar 15, 2010 - Posted by | Diverse, Hage

9 kommentarar »

  1. så kjekkt å se sola igjen!!
    Ha en flott mandag!

    Kommentar av rigmor | februar 15, 2010 | Svar

  2. Gratulerer med lyset!No må du vel til å tørke støv…..

    Kommentar av Juliann | februar 15, 2010 | Svar

  3. Det er herlig når sola bikkar over fjella igjen. Det er ett aber – en ser plutselig hvor skitne alle vindua er:(
    Her fikk vi igjen sola i slutten av januar, og nå går den over flere av toppene. I dag har vi sittet ute på verandaen og nytt solstrålene:)

    Kommentar av Elsa | februar 15, 2010 | Svar

  4. Oj, tre måneder uten sol, ja. Bra den kom!

    Kommentar av amylin | februar 15, 2010 | Svar

  5. Så herleg! Gler meg til det er vår tur!

    Kommentar av hilde | februar 15, 2010 | Svar

  6. Må innrømme at eg ikkje forstod kva du meinte med sol når eg las overskrifta 😉 har ikkje vi hatt flott vinterver i månedsvis?? Men so las eg og forstod, gratulerer med sola og lyset 🙂 Mister ikkje sola eg, derfor tok eg den ikkje gitt hi hi.

    Kommentar av Mariann S | februar 15, 2010 | Svar

  7. Men du…. eg såg årets første tusenfryd og bittelille primula ute i dag, heilt inn til veggen, ett deilig syn 🙂

    Kommentar av Mariann S | februar 15, 2010 | Svar

    • Helledussen, her helde vi på å gå av skaftet for at sola dukkar opp, og så går du rundt og kikkar på vårblomster allereie??? Ja, du ser no ka snø her ligge, så eg surrar ikkje rundt i hagen og leitar heilt enno 😉

      Kommentar av eling | februar 16, 2010 | Svar

  8. Gratulerer med sola. 🙂 Det ligger en award til deg på bloggen min….

    Kommentar av RandiF | februar 16, 2010 | Svar


Legg att eit svar

