Eling’s hage og hobbyblogg

Lappeteknikk og hagesyslar

Rundpinneetui

Ei av marsoppgåvene i Lille Rosin sin hobbykalender på Hobbyboden var å lage rundpinneetui. Mine er omsider ferdige, men no er vi halvvegs inn i april, så det var kanskje på tide. Dette prosjektet finn du i Marita sin blogg.

Det er lenge sidan eg starta på prosjektet, men eg kom liksom på kant med det heilt i starten, og vi vart liksom aldri heilt venner igjen. Til slutt fann eg ut at det var berre å ta seg sjølv i nakken å gjere dei ferdige. Etuia vart vel heilt ok, men det er slett ikkje sikkert at eg gidd å lage fleire.  Det var faktisk eg som foreslo denne oppgåva, for eg har tenkt på å lage slike lenge. Kvifor eg ikkje vart heilt ven med prosjektet forstår eg ikkje – dei var ikkje akkurat så vanskelige å lage.

Fuchsiastoffet har eg hatt liggjande lenge, fordi eg ikkje har visst heilt kva eg skal nytte det til. Det er ofte vanskelig å finne fornuftige bruksområde på slike stoff med store,klare motiv. På biletet under ser du nærbilete av dei flotte fuchsiablomstrane.

april 15, 2010 - Posted by | Lappeteknikk, Lille Rosin sin kalender2010, Søm

3 kommentarar »

  1. Så fine de ble! Koselig at du linket tilbake til bloggen min. Jeg solgte en del av disse på messen, ganske populære var de 🙂

    Kommentar av Marita | april 15, 2010 | Svar

  2. Det var bra du tok de frem igjen, for de ble jo kjempefine, og praktiske. God plass i disse som det er litt høyde på. Ha ei god helg.

    Kommentar av Rita R | april 16, 2010 | Svar

  3. Så utrolig smarte disse var! Tror jammen jeg må få meg noen slike 🙂

    Kommentar av Line | april 20, 2010 | Svar


Legg att eit svar

