Eling’s hage og hobbyblogg

Lappeteknikk og hagesyslar

Olive

I det siste har det vore Olive av Helga Isager som har vore på pinnane.  Eigentleg skal armane vere trekvart lange, men sidan eg er optimistisk av meg satsar eg på at eg treng ein sommarleg variant i tida framover 😉

Denne var faktisk veldig kjekk å strikke. Den egnar seg veldig godt til ferjestrikk, tvstrikk eller når ein skal prøve å være sosial samtidig som ein strikkar. Stort sett rette masker, så arbeidet går fort framover i tillegg. 

Eg starta nederst på halsringinga og strikka oppover. Deretter tok eg opp masker nederst på halsringinga og strikka nedover, så eigentleg er gensaren litt bakvendt å strikke i forhold framgangsmåten ein vanlegvis nyttar.

På bildet under ser du fargane betre. Den er strikka i Wollmeise Lavendel og Campari orange. Ein skikkelig frisk fargekombinasjon. Eg synest nesten at humøret steig med ein gong eg fekk plagget på meg, om det var dei friske fargane eller berre det faktum at eg endelig er ferdig med eit  plagg til meg sjølv veit eg faktisk ikkje.

Ungane har vore så snille å hjelpe meg å nøste opp eit par nøster til, så no skal eg sette meg og legge opp til ein ny Olive. Den skal dottera få. Ho har bestilt ein litt lenger modell, slik at den kan brukast som tunika.

juni 24, 2010 - Posted by | Strikking, Wollmeise

7 kommentarar »

  1. Nydelig Oliver du har strikket! Denne har jeg også god lyst til å strikke!

    Kommentar av Heklejenta/Tireb | juni 24, 2010 | Svar

  2. Lekker den der!

    Kommentar av Roy | juni 24, 2010 | Svar

  3. Så utrolig nydelig!! Fargene er bare helt herlige! Nå skal jeg strikke denne, har fått tak i mønsteret, mangler bare garn..
    Gratulerer med en kjempeflott prosjekt 🙂

    Kommentar av Lizbeth | juni 24, 2010 | Svar

  4. den vart jo kjempefin!!

    Kommentar av tove | juni 24, 2010 | Svar

  5. Kjempefin var den. Enig i at det er flotte fargar, og du kler dei godt!

    Kommentar av Herdis | juni 25, 2010 | Svar

  6. Så fin du var 🙂
    Helt nydelige farger og en flott topp. Den vil du nok trives godt i ja.

    Kommentar av Rita R | juni 26, 2010 | Svar

  7. Så nydelig din Olive ble. Jeg falt for mønsteret med en gang og starta på min Olive. Gleder meg stort til den blir ferdig.
    Jeg syns det ble lekkert med kort arm 🙂

    Kommentar av Hilde | mars 28, 2011 | Svar


Kommenter innlegget