Eling’s hage og hobbyblogg

Lappeteknikk og hagesyslar

Polkadotblokk nr 7 er igang.

img_0506

Ja, sånn ser det ut på golvet når eg skal sy nye blokker til polkadot-duken min. Den blir ganske stor etterkvart, så eg må ta golvet til hjelp når eg skal legge blokkene utover.

 

img_0510 

Bitane til blokk 7 er ferdig utskorne, maskina er tredd og kaffikoppen er klar. Det er berre å setje seg i godstolen og sy i veg.

img_0511

Etter samansying må stitcherymønsteret teiknast på stoffet.

img_0512

Eg er så heldig å ha eit salongbord med glasplate. Glasplata kan være noko herk, for alle fingermerker og all smårusk viser godt, men akkurat til dette bruket er den faktisk genial. Når eg legg ei lyskilde under, går teikninga av stitcheryet som ein leik 🙂

No har eg mange koselige timar i sofakroken med stitchery å sjå fram til!

God laurdagskveld!

januar 10, 2009 - Posted by | Lappeteknikk, Polka Dot Girls, Søm

7 kommentarar »

  1. Hei – titter innom for å ønske deg ei god helg. Dette prosjekter ser spennende ut 🙂

    Kommentar av petronella | januar 10, 2009 | Svar

  2. Ja dette såg spennande ut.
    Genialt med bruken av glasplata 🙂
    Eg er endelig på nett igjen, har vore nettlaus pga eit hissigt nytt virus på pc’en min 😦

    Kommentar av Mariann S | januar 11, 2009 | Svar

  3. Wow, denne duken blir lekker! Du har valgt nydelige farger.

    Kommentar av hannebeate | januar 12, 2009 | Svar

  4. Så flott!
    Det der ser ut til å være et ganske stort prosjekt.
    Mye arbeid og mye glede. Det blir sikkert kjempefint når du er ferdig.
    Kos deg med syinga 🙂

    Kommentar av Juni | januar 12, 2009 | Svar

  5. Heia.
    Det ligg ein utmerkelse til deg i bloggen min.

    Kommentar av Mariann S | januar 12, 2009 | Svar

  6. Ikkje berre ein utmerkelse, men to 🙂
    Ha ei fin veke.

    Kommentar av Mariann S | januar 13, 2009 | Svar

  7. Hei på deg…
    Dette ser ut som og bli et kjempe stort og lekkert…

    Kommentar av Ruth@ | januar 17, 2009 | Svar


Legg att eit svar

